Tuesday, August 21, 2012

Hva Hypnosis kan gjøre å gjøre Sex-livet ditt mer spennende?

Etter at du har indusert en tilstand av hypnotiske self-relaxation konsentrat på bestemte seksuelle har problem, forutsatt at du en. Spør deg selv en rekke spørsmål. I besvare dem under din self-analysis stadium av autohypnosis, kan du prøve å utvikle en forståelse av dine bestemt seksuell maladjustment. Du vil overraske deg selv om hvor mye selvtillit innsikt du får på denne måten, som gjør at du kan finne løsning på problemet.


Når en psykiatere lykkes i å få hans pasient å utvikle innblikk i hans egen problem (referert til som "innsikt terapi) har han praktisk talt oppnådd halv kur. For eksempel hvis du er klar over å ha en feil holdning om sex på grunn av noen negative tro eller vaner, fortelle deg at du kan og vil utvikle en mer positiv holdning. Hvis du lever i fortiden, tormenting selv med skyldfølelse følelser på grunn av noen forbi seksuell urett, godta selvtillit hypnotiske forslaget som du skal lukke døren til fortiden, tilgi deg selv og vie din innsats mot gjør en bedre fremtidige seksuell justeringer.


Noen av spørsmålene du spørre deg selv:


§ Har jeg skyld følelser om siste seksuell opplevelse, som er i konflikt med min evne til å nyte seksuelt forhold med min kone eller mann?


§ Er seksuell disharmony rotårsak av min ekteskapelig unhappiness?


§ Som jeg er jeg antar min seksuelle ansvar som en kvinne ved ikke frustrerende seksuell ego av mannen min?


§ Som en mann kan jeg gi min kone kjærlighet og ømhet hun trenger å gjøre henne mer responsive seksuelt?


§ Hva kan jeg gjøre for å få en bedring i mitt seksuelle forhold med min mann eller kone


§ Er jeg villig til å konsultere en ekspert for utbedring av seksuelle problemer særlig når alle innsats på selvhjelp ikke?


Her er 10 positiv forslag, menn og kvinner, som jeg anbefaler at du gjenta til deg selv igjen - igjen - og igjen. Gjentakelsen av en IDE eller et tenkt betingelsene du vellykket aksept og anvendelse av hva du trenger og til å tro. Du vil bli belønnet med sex lykke - avgjørende for god fysisk og emosjonelle helse.


Positiv forslag For kvinner:


1. Jeg alltid nyte min seksuelle liv og har fullført seksuell oppfyllelse med min mann.


2. Jeg gjør mitt forhold med kjærlighet en gjensidig, innser at gjensidig gi av kjærlighet er hemmeligheten av sex harmoni.


3. Jeg er overbevist om at et lykkelig seksuelle liv er avgjørende for et lykkelig gift liv


4. Jeg gjør alltid min mann en seksuelt tilfredsstilt person


5. Jeg er påminner meg at fire femdeler av alle divorces er forårsaket av seksuell inkompatibilitet. Med min lykkelig kjærlighet liv, jeg er overbevist om mitt ekteskap vil vare evig.


Positiv forslag for menn


1. Jeg er overbevist om at holdningen er utrolig viktig for å forstå og korrigere meg seksuelle problem.


2. Jeg utvikler positiv holdning og følelser. Og mer sex jeg har jo mer jeg nyte den.


3. Jeg blir mer og mer seksuelt skriftlærde ved å lese en autoritativ manualer, forbedre min lovemaking teknikken og øke min kapasitet for sex tilfredshet


4. Jeg diskuterer alltid positivt seksuelle temaer med min kone.


5. Jeg er intelligent nok til å søke kompetent profesjonell hjelp hvis jeg lider av noen dyptgripende seksuelle problem som jeg ikke kan løse meg selv,


Minn deg selv at du er en bedre lover enn du tror du er. Ikke besatt av tanken at du ikke har evnen til å elske. Lær å oppleve følelser av kjærlighet innen selv. Du vil snart oppdage at du vil og kan elsker noen andre. Selvtillit kjærlighet (normale typen) skal stå foran mann kvinne kjærlighet.

No comments:

Post a Comment