Wednesday, November 16, 2011

Hva du skal se etter når du kjøper Penis utvidelse piller

Var du noensinne mocked mobba eller gjorde narr av når du ble vokser opp? La oss si at du hadde noen fysisk funksjon som stod ut som forårsaket andre til å gjøre narr av deg? Kanskje tenkte du nesa var for stor, eller ørene dine stakk ut, eller du hadde svære føtter eller hakket tenner. Listen er uendelig. Men en ting forble det samme: hva denne fysiske funksjonen ble andre nullet på det og med deres taunts og hån, gjort livet-meserable.


Var med meg, min fysiske feilen ikke lett åpenbare. Jeg så ut som alle andre normale gutt. Det vil si før jeg måtte kle og få naken i garderoben treningsstudio eller endre klær på lokale y gå bade. Deretter, det var det for alle å se og rote det gøy på:


Min lille penis.


Bare de som lider den samme som meg kan fullt ut forstå forlegenhet og ydmykelse følte jeg. Husk at populære film, Porgys? Husk fyr som heter Pee Wee? Husker hvorfor de kalte ham Pee Wee? Vel, det var også mitt kallenavn i skolen. Jeg fikk inn i et par kamper om det. Jeg var så skamme seg og ydmyket om min liten penis. Det ble så ille at jeg seriøst tenkt på avslutter skolen, eller spørre foreldrene mine til å sende meg til en annen skole i et annet distrikt.


Men hvordan var jeg kommer til å bringe dette frem til mine foreldre? Jeg kunne ikke bare gå til dem og si: "Hei, mamma, pappa, la oss gå til en annen by, fordi jeg har en liten penis og alle er rørt på meg på grunn av den." Det hørtes dum, og faktisk, det var dumt. Hvorfor kunne ikke folk bare la meg alene?


Allerede sjenert og tilbakeholden, jeg ble enda mer så. Jeg var lyse gutt, men mine karakterer plummented og mine foreldre visste ikke hva som var galt med meg. Jeg var for Skamfull og flau for å fortelle dem. Jeg hadde noen venner, og virkelig ønsker ikke noen. Jeg ville bare krympe fra verden og bli en eremitt slik at jeg ville ikke være rundt noen som vil plukke på meg.


Selvfølgelig, var dating ute av spørsmålet da jeg fikk voksne. De fleste av jentene på min skole var også klar over mitt kallenavn, og de noen ganger ville passere meg og snicker og si, "det er Pee Wee. Du vet hvorfor han har kalt det, ikke du?" Deretter de ville holde opp deres lille pinky og det ville være mer latter, mer ydmykelse. Jeg trodde selv om selvmord.


Jeg visste at det var hjelp for mitt problem. Jeg trodde at jeg ville ha å leve som denne evig. Deretter, år senere, mens leafing gjennom en menn magasin, jeg kom over en annonse for naturlig mannlige ekstrautstyr piller. Jeg var skeptisk i starten, men jeg var også desperat og følelsesmessig redd fra alle tidligere forlegenhet og ydmykelse. Så sendte jeg for dem.


Hvis du vil gjøre en lang historie kort, pillene ikke gjøre mye for meg, annet enn for å avlaste meg av mine hardt opptjente penger. De imidlertid føre meg på veien til funn om naturlig mannlige ekstrautstyr piller og mannlige forstørrelses produkter. Her er noen av mine funn:


* Piller bør bli produsert i en FDA godkjent laboratorium.


* De penis pillene bør ikke inneholde FDA utestengt ingredienser.


* Pillene skulle komme med en full pengene tilbake-garanti.


* Levering må være rask, sporede og diskret.


* Kundestøtte skal være tilgjengelig via e-post og telefon.


Vær forsiktig der du kjøpe piller, fordi naturlig mannlige ekstrautstyr piller kan være en stor regning. Hvis du vil se resultatene du trenger å gjøre en bestilling av minst angir 3-4 måneder. Du må kanskje ta dem for enda lenger med noen mindre rangerte piller!


Her er noen andre faktorer å vurdere:


* Øvelser - gjør de inkluderer dem i programmet.


* Ytelse - permanent penis forstørrelse oppnår.


* Speed - hvor raskt var resultatene?


* Støtte - gjorde de tilbyr støtte for pillene.


* Bonuser - alle ekstra statister med kjøp.


* Hevder - tilbyr de en garanti?


* Saftey - er ingrediensene trygge?


Penis utvidelse og naturlig mannlige ekstrautstyr piller har prolifirated over Internett i de siste årene. Betale oppmerksomhet til ovenfor råd kan hjelpe gjør du en bedre informert forbruker og beskytte deg mot noen av rip-off produktene som har overbelastet på weben.

No comments:

Post a Comment