Friday, December 7, 2012

Den hemmelige forførelse Society del I

Hvis du er som meg, og for de fleste gutter, å kunne tiltrekke seg både vakkert og ekte kvinner er en evne til ville vi alle elske å ha. Hvis du søke rundt på Internett på jakt etter informasjon om forførelse teorier og hjelp på hvordan å flørte med kvinner. Du kan gå seg vill blant alle annonser og overdrivelser av mennesker alle forkynne å ha hemmeligheter om hvordan å forføre kvinner.


Så hvem er de virkelige mesterne av forførelse?


Med bokstavelig talt tusenvis av selskapets tilbyr alle slags råd, teorier og hva virke som opprørende krav. Hva gjør du hvis du vil mestre din sosiale ferdigheter med det motsatte kjønnet? Er det virkelig en hemmelig til hvordan å forføre kvinnen i drømmene dine? Eller er det hele bare basert på flaks, gode utseende og penger?


Jeg startet min egen personlige reise for å lære og finne svaret på art of seduction i mange år siden da Internett var ung. Tilbake i min dag det var ikke langt nær så mange folk som tilbyr råd. Alternativene var så liten. De vanlige rådene av å være hyggelig, å være meg selv og være sjarmerende bare var ikke fungerer for meg. Kvinner svarer ikke på måten jeg ville. Eller i det minste jeg hadde ikke alternativene med kvinner som jeg ønsket å ha. Jeg ønsket å kunne se enhver kvinne som jeg likte hvor som helst og har kompetanse til å i det minste få hennes.


Etter måneder med poking rundt underbelly av Internett begynte jeg å lese merkelig artikler og innlegg av det virket som et forsøk av Internett geeks å knekke koden til å tiltrekke kvinner. Innlegg jeg ikke forsto skrevet av personer med merkelige kallenavn som NathanX, mystikk og Maniac høy, følge bruker begreper jeg ikke som PUA, AFC, sett, åpneren, fløyen jente og så videre.


Hva jeg Heldigvis hadde oppdaget gikk alle disse år siden bare ved navnet "Fellesskapet". En hemmelig verden av forførere og pickup kunstnere.


Samfunnet helt forandret livet mitt. Jeg gikk fra å være ok med kvinner til å ha valget jeg hadde alltid ønsket. Jeg er nå i stand til å se en kvinner, og hvis jeg liker hennes kalde nærmer henne, få henne nummeret og datoen en 95% av tiden. Jeg har nå alternativer med kvinner jeg alltid ønsket.


Jeg bli ikke en superstjerne av forførelse eller noe sånt, men noen gutter gjorde! og noen av disse gutta er de som annonserer sine tjenester på Internett i dag.


År senere bor samfunnet fortsatt på, men i en helt annen form. Jeg skal forklare deg hvordan det hele utviklet seg og som er mange av de viktigste spillerne nå tilbyr det tjenester i dag. Jeg skal hjelpe deg å få et bedre bilde av hvem som er hvem, hvor de kom fra, og hvem er den virkelige mestere av forførelse og undervisning det.


Sjekk ut The Secret forførelse samfunnet del II for neste fangst.

No comments:

Post a Comment