Sunday, December 9, 2012

Det handler ikke om Boa

"Dæven! Hun skriver erotikk!" Det er hva jeg har hørt fra den første personen jeg sa jeg skulle bli publisert. Før det visste ingen om min skrive. Mitt hemmelige liv, og min indre verden, var nær ved å bli utsatt.


Da jeg møtte redaktøren min snart-å-være på en restaurant i midtown Manhattan, jeg hadde på seg en lilla fjær boa. Jeg kjøpte boa å ha når jeg satte meg på min datamaskin for å skrive. Eller annen måte, den hjalp meg låse opp indre rommet hvor jeg lagret alle mine erotiske skatter. Iført at boa i offentlig for første gang eksternaliserte min følelse av kommer ut av skapet.


Nå, bare en kort år senere, erotisk romance er et nasjonalt fenomen. Økningen i sjangeren har blitt mye rapportert av media, og har fanget øynene og fantasien til mange romantikk lesere som er klar for mer.


Min nye fra skyggene som en erotisk romanse forfatter ikke er så forskjellig fra hva som skjer med romantikk lesere. Kvinner er seksuelle vesener, vi alltid har vært. Romanse romanen er et sted hvor kvinner finne en trygg havn for deres hemmelige begjær. Tilfredsstillelse som skjer ved å leve vicariously skjønt en annens historie hjelper mange kvinner takle mer dagligdagse aspekter av livet.


Escape-faktor til en romanse romanen synes å vokse proporsjonalt med varmen i boken. Som romanene ble edgier, ble kvinner dristigere. De ønsket å ri bølgen av en mer titillating historie. Tingles ble mer intense, og klimaks helt tilfredsstillende.


Kvinner så for romaner med mer av en matbit, fordi de ønsket historiene de leste å bære dem lenger enn tradisjonelle romantikk hadde. Når erotiske romantikk salg begynte å klatre, utgivere har lagt merke til, Kensington Publishing å være en av dem. De lansert sin Aphrodisia erotiske romantikk linje, og jeg ble en Aphrodisia forfatter.


Jeg skriver seksuelt historier for meg selv. Min fantasi maner fantasier, som kommer i live i mitt sinn. Fantasy vokser inn i en historie, med plot, karakterer og massevis av sex. Gleden av å skrive historien, og levende gjennom tegnene, gir meg samme rush som leser den. Lesere av erotiske romantikk ønsker å utforske sine lenge skjult sensuelle følelser akkurat som jeg ønsker å utforske min.


Som med alle ting som push konvolutten av tradisjonelle standarder, er ikke alle klar for denne nye explicitness i romantikk. Noen av kritikere sier det har gått for langt, andre har selv kalte det sote. Men ingen kan nekte at erotiske romantikk har truffet storsamfunnet.


Når kvinner finner ut hva jeg gjøre, er de ivrig etter å kjøpe bøkene. Fra min erfaring fortsetter entusiasmen om min skrive å overraske meg. Fra college-alder til middelaldrende, kinesisk restaurant i nabolaget fra min legekontoret til bokhandelen kasser, fra mine venner og familie, alle jeg kjenner ønsker å lese disse erotiske bøker. Det er som om mainstream aksept har legitimert sjangeren, og kvinner har fått tillatelse til å lese erotikk åpent.


Så, damer, hvis du føler som du ønsker å legge litt panache til livet ditt, kjøpe deg en fjær boa og en erotisk romantikk. Bare husk, det ikke er om boa.

No comments:

Post a Comment