Saturday, December 29, 2012

Sex og Anti aldring

Den mest brukte markedsføringsstrategi har alltid vært Sex selger. Vi alle har hørt denne slagord, og vi alle tror at det er sant, men har du noen gang stoppet og tenkte på det? Hvorfor sex selger? Hvis du har en bedre jobb, ny bil, ferskere pusten, hvitere tenner, shiner hår eller fancy kluter, vil sjansene for å ha sex forbedres? Kanskje; men hvorfor denne typen annonsering fungerer også på folk som allerede har en seksuell partner?


Det er fordi sex er en av de mest kraftig motivator av menneskelig handling for vitenskapen. For alle som har studert Maslows hierarki av behov vet at sex er i nummer én sporet sammen med puste og spise.


Det er også den mest fordelaktige av regimentene anti-aldring som du kan utføre. Det er en ganske dristig uttalelse, men du kan bevise det til deg selv med bare noen enkle observasjoner på din egen helse og velvære.


Da jeg var i min 30-årene pleide jeg å gjøre denne uttalelse til å uttrykke min generelle helse. Jeg trenger å lade batteriene mine. Dette var faktisk en eufemisme for jeg trenger å få noen. Dette er en G-vurdert artikkel så henge fast med meg. Jeg visste at dagen etter å ha fått noen, jeg ville ha mer energi, se bedre ut, føle deg bedre og generelt har et positivt syn på livet. Vi alle har sett noen vi vet at plutselig fra en dag til neste hadde en fullstendig endring i personlighet eller syn på livet, og du visste bare at han fikk heldig i natt.


Når jeg ser objektivt tilbake på livet mitt, kan jeg se forskjeller i kvaliteten på livet mitt hadde en direkte sammenheng med hvorvidt jeg var i et forhold på tiden. Jeg var alltid kjempe et vektproblem, mellom relasjoner. Jeg var under mye stress, som jeg skylda på arbeid selvfølgelig. Hver dag min energi nivå synes å få litt lavere og jeg var easer å sinne og jeg ikke føler bare at jeg ble opererer på 100 prosent.


Sex vil ha en positiv effekt på alle organer i kroppen din, inkludert hjernen din og for mennesker med seksuelle partnere kan det være den rimeligste og mest gunstig anti aldring regiment du kan komme inn. Det er mange av kjemikalier og hormoner som er involvert i elskov loven, og jeg kommer ikke inn i detaljene her. Det er nok av artikkel skrevet at emnet og hva jeg prøver å gjøre her er å få deg til å legge merke til hvordan det påvirker deg. Dens like hvis du tar en 500 mg tablett på Vitamin B om natten før du går til sengs, hvis du betaler oppmerksomhet til kroppen din, vil du merke en økning i din energi nivå neste morgen.


Samme gjelder for sex. Legger du merke til en liten forbedring i din energi nivå, stressnivå, livssyn neste dag? Selvfølgelig gjør du. Trikset er å ta god ærlig blikk på hvordan det påvirker kroppen og hvor lenge det varer. Hvis du har sex bare en gang i måneden og effekten bare vare et par dager så får åpenbart ikke du alle de mulige fordelene fra den.


De fleste par Utfør ikke på alternativ nivåer etter at de har vært sammen i en tidsperiode. Det er en hel rekke grunner til at dette skjer, og i de fleste tilfeller det ikke er viktig. Hva er viktig er at det vil kreve en vedvarende innsats for å øke forekomster av elskov loven til alternativet nivåer er nådd. Nå kan ikke du bare gå og hoppe på partneren din når som helst du liker. Må du diskutere det med dem og bestemme nivået du ønsker både å nå, og til hvilken pris du vil fortsette.


Hvis du er en rimelig helse personlige kan et lavt energinivå drepe sexlysten raskere enn nesten noe annet. Å ta vitaminer og kosttilskudd for å forbedre blodtilførselen eller evne til blodet celler å bære oksygen vil bidra til å forbedre energinivået.


Vitamin B øke energinivået og bidra til å bekjempe tretthet. Alle de forskjellige Vitamin Bs tatt sammen som B-kompleks fungerer sammen som et team for å utføre viktige biologiske prosesser, for eksempel energiproduksjon og effektiv metabolsk funksjon.


Vitamin E leverer oksygen til hjertet og andre muskler i kroppen. Akselererer sårheling og aids i funksjon av immunsystemet.


Flavonoider er de fargerike pigmentene finnes i de fleste frukt og grønnsaker. Når forbrukes, de har antioxidant egenskaper og har vært forbundet med forbedret lunge junction.


Hagtorn har en høy konsentrasjon av antioksidanter, og kan bidra til å fjerne giftstoffer i hjernen og kan styrker blodårene som bidrar få oksygen og næringsstoffer som er transportert til hjernen.


Jern er en vesentlig komponent av hemoglobin, oksygen bærer substans i røde blod celler. Jern er viktig for produksjon av blod. Det forbedrer immunforsvaret. Jern også hjelpemidler i vekst og reparasjon av både bein og vev ved å hjelpe kroppen produsere kollagen.


L-Carnitine er viktig for kroppens evne til å slå mat til energi. L-Carnation øker energi på cellenivå av økt fettforbrenning, øker kroppens evne til å fjerne giftige sykdom-forårsaker forbindelser og hjelper cellene lever lenger.


Hvis du bare føler at du trenger vitaminer, finne kosttilskudd eller urter til å kjempe den aldrende prosessen deretter en god helsepersonell før du starter noen form for hjemme behandling.


Alltid konsultere legen din før du bruker denne informasjonen.


Denne artikkelen er ernæringsmessige i naturen, og skal ikke tolkes som medisinske råd.

No comments:

Post a Comment