Thursday, November 29, 2012

Blir tvunget til å være kvinne for å tilfredsstille et behov

Det er ingen hemmelighet at folk elsker å spille spill. Det er også vanlig kunnskap at mange mennesker spille sex spill. Hver person har hans eller hennes spesielle behov, men det er noen felles tråder som kjører gjennom forskjellige personer.


En av dem er behov, av visse menn, å føle dominert eller underdanig til en kvinnelig partner. Dette kan ta en rekke former, fra de mildeste, der en mann ønsker å være dominerende i et forhold, til ekstreme skjemaer der en mann blir en type "sexslave", kanskje til en homofil mann som opptrer som en kvinne kvinnelige partner.


En form for spille er hvor en mann er ikke bare en sex-slave, men er "tvunget" til å kle seg og handle som en kvinne, kanskje selv i offentlige, og å ta passiv seksuell rollen som ville en underdanig kvinne. Det kan innebære at mannen blir fysisk behersket slik at han ikke er i stand til å motstå.


Dette er kjent som "tvunget feminization".


Mennesker som ikke føler disse oppfordrer kan finne dette bisarre, men disse mennene har ekte behov som må være oppfylt. Det er ikke nødvendig å gå inn i psykologi, særlig ettersom det er ingen enkel eller åpenbare grunn for dette begjæret.


Gjør dette spillet morsommere--hvis "hyggelig" er rett ord! --er mulig ved å gjøre den endelige opplevelsen mer ekte og troverdig. Dette kan gjøres gjennom skuespill, men ikke alle kan fungere fullt ut, og ikke alle godtar bare fungerer som nok.


Hvis domineered man kan lære å "slå" sterk femininitet, vil dette bety at skuespill ikke er nødvendig. Mannen vil oppriktig føle mer feminine, mer kontrollert og mer ekte. Likeledes, hvis dominatrix er i virkeligheten en mann som opptrer som en kvinne, deretter slå på femininitet for denne mannen, også, vil gjøre hele opplevelsen som mye mer verdifullt.


Scenen hypnose viser kraften i hypnose i ikke bare fungerer, men i oppriktig emosjonelle følelser som gjelder på tiden. Så, er det ingen overraskelse at feminization hypnose kan være uvurderlig til mannen som ønsker å spille fantasy av tvunget feminization.


Noen ganger er dominatrix en kvinne som, for sine egne grunner, genuint ønsker hennes mann til å handle og kle seg som en kvinne. For henne blir ultimate tvunget feminization for hennes mann ønsker å være en kvinne, å ønske å kle som en, og å ønske å opptre som en. I dette, kan feminization hypnose bli en enorm forbedring å hjelpe mannen å endre sin tro og fantasier i dyptfølt ønske og suget etter feminization.

1 comment:

  1. Jeg er veldig glad for å dele min erfaring her, jeg heter Brenda og jeg var lykkelig gift. Ikke før mannen min sa at jeg jukset med ham, da ble vi begge små irriterende par, han kunne ikke tro, og han stolte heller ikke på ordene mine, så vi søkte om skilsmisse, senere ble vi separerte og svor å aldri gjøre opp. Jeg prøvde å gå videre, men jeg kunne ikke bli uten ham, så jeg begynte å søke etter mannen min, så ble jeg henvist til Dr.IZOYA. En flott mann jeg kom over, han kastet en kjærlighetsfortroll og fikk mannen min tilbake innen 24 timer. med dette er jeg her for å dele kontakten til Dr. IZOYA, nå ham via drizayaomosolution@gmail.com. Han er faktisk mektig og spesialiserer seg i følgende saker ...
    (1) Elsker trollformer av alle slag. (2) Slutt skilsmisse. (3) Slutt barrenness. (4) Trenger åndelig hjelp.

    ReplyDelete