Wednesday, November 7, 2012

Hvorfor vekttap kan bedre mannlig seksuell helse

Jeg kan rimelig krav uten frykt for selvmotsigelse, at nesten alle kvinner er obsessesd av sin vekt, deres figur, deres kroppsbilde og deres helhetsinntrykket generelt!


Snakker som en kvinne, antar jeg at jeg må innrømme at vi er bare aldri helt fornøyd med oss selv! Tenk hva du kan høre hvis du kunne lytte til kvinnelige samtaler, (vi er mye mye mer intim med hverandre enn menn er du vet!). Kvinner snakke med hverandre om de mest trivielle (ofte til menn) tingene i rikelig detalj, hjem, familie, menn, sminke, sex, klær, faktisk trolig om alt under solen.


Imidlertid, en ganske stor del av kvinners samtaler med en annen regel midt rundt noen aspekter av deres utseende i noen form eller form. Det meste er de enten på en diett, nettopp ferdig med en diett, eller prøver å motivere seg å starte noen ny vekttap programmet eller andre!


Hva jeg prøver å si her er at kvinner kan være obsessive om hvordan de ser ut, og i sannhet, de fleste menn sannsynligvis don, t virkelig forstå hvorfor! Hvis en kvinne spør hennes partner hvordan hun ser ut, si like før de går ut et sted, nitti ni ganger ut av hundre han vil si hun ser fint, og jeg antar i øynene hans, så hun gjør!


Min partner forteller meg at han egentlig betyr det han sier når de blir spurt det spørsmålet, men når en kvinne hører ordet "fine", hun sannsynligvis mener at det fortsatt må være noe galt et sted, og vil gå og begynne å endre sin antrekk igjen.


Lar innse det skjønt, menn og kvinner vil aldri forstå hverandre, og det er en del av attraksjonen!


Kvinner er også bombardert på daglig basis med magasiner, reklame, TV osv., alle prøver å skildre hvordan vi skal se ut. og faktisk hvordan vi skal føle seg så vel!


Så vi er under mye mer gruppepress om våre ser ut, vekttap, bilde, etc, vil etc, enn menn noensinne bli! Sannsynligvis er det litt rart da at de fleste menn er helt mystified av kvinner generelt, og absolutt der helse og vekt tap er bekymret.


Jeg skal gjøre det svært alvorlig punktet imidlertid at menneskene skal være mye mer opptatt av disse tingene enn de er.


I de siste ti årene eller så, har det vært en mye større trend blant menn til å være mer opptatt av deres helse og utseende, og dette er spesielt sant av den yngre mannen. Kanskje blir de også stadig mer påvirket av mannlige magasiner som nå har disse typer emner på jevnlig basis. Dette kan bare være bra for mannlige helse bevissthet generelt, i hvert fall i mitt syn.


Så hva har alt dette har å gjøre med mannlig seksuell helse, som jeg nevnte i tittelen på denne artikkelen! Mitt poeng er, at hvis menn var som bilde utseende bevisst som fleste kvinner, og er med sin vekt i særdeleshet, deretter noen virkelig positive fordeler ville automatisk oppstå med hensyn til deres seksuell ytelse.(det er mannen som må "utføre" når alt er sagt og gjort)


La meg oppsummere ved å gjøre punktet at god seksuell omgang avhenger i stor grad på hvor god du føler om deg selv, mentalt og fysisk! Så hvis menn var så bekymret om vekttap som de fleste kvinner, foreslår jeg at deres seksuell helse automatisk ville ha nytte. Strenge regimet av sunn mat, trening og de generelle selvkontroll som kreves for å lykkes i å miste vekt, vil som standard gjøre dem mye bedre i sengen, å komme ned til grunnleggende om det!


Alle trenger å føle godt om seg selv for bedre sex, men jeg tror at dette gjelder spesielt for menn. Det er et tema som jeg går inn i mye større detalj i en rapport som jeg har skrevet kalt "Hvordan å ha en uforglemmelig god mellom The timelister". Dette er en gratis bonus følger med min vekttap programmet, og blant annet, det er en del i det som kalles "Få ham passer For lure rundt".


En rask oppsummering av denne artikkelen kunne lese, "Hvis du ikke er sunt, du ikke er sexy", etter min mening i alle fall!


For å konkludere, har jeg tatt et par virkelig gode øvelser spesielt gunstig for å stramme opp de alle viktige musklene i nedre regionen.


1 Minutt tilbake Stretch


-Sitte med bena rett foran deg og ryggen rett.
-Plassere håndflaten høyre flatt på gulvet bak deg som du vrir hode og skuldre, slik at du ser over din høyre skulder.
-Pass på at du holder både baken flatt på gulvet.
-Hold for 15, og deretter gjøre den andre siden.


Gjenta to ganger.


1 Minutt tilbake Scratcher


-Sitt med bena strukket ut foran deg og ryggen rett.
-Strekke din høyre arm, og bøye den på albuen, som om du hadde tenkt å klø ryggen mellom ditt skulderbladene.
-Nå venstre armen bak ryggen å berøre eller å holde fingrene av høyre hånd.
-Hold denne posisjonen i 30 sekunder.
-Gjenta på den andre siden.


Jeg håper du finner disse øvelsene nyttig, husker at alt i livet handler om å finne en balanse. Lar håper at menn fortsette å ta mer av seg selv!

No comments:

Post a Comment