Saturday, November 3, 2012

Spise Sexy--afrodisiakum mat For varm middag datoer

Fra sublimt å rett og slett ekkel, siden gang alders tids mann har trodd på visse matvarer afrodisiakum makter. Mange forskere benekte eksistensen av slike krefter, men troen fremdeles klynger seg, kanskje fordi ideen om afrodisiakum måltidet kombinerer to av menneskets største gleder-spise og sex (selv om du kunne bli tilgitt for å tvile tidligere i lys av noen av tingene som er tjent opp i navnet forførelse gjennom årene). Croydon Hounslow ser på historien til afrodisiakum matvarer, og forhåpentligvis antyder noen praktiske ideer som du kan prøve på en date.


Afrodisiakum matvarer har en lang historie, ordet afrodisiakum selv er avledet fra navnet på den gamle greske gudinnen Afrodite, gudinnen for kjærlighet, fruktbarhet og seksuell rusen. I gamle dager, var aphrodisiacs mye ettertraktet som arrangører av fruktbarhet samt seksuell appetitt, i lys av dette kanskje koblingen mellom matvarer og sex ikke synes så spinkel. Seksuell appetitt og fruktbarhet er begge knyttet til ernæring; bedre matet en person er, jo mer sannsynlig han eller hun er å være i stand til å unnfange vellykket, mens en underernært person vil ikke være bare mindre fruktbare, men mindre libidinous. Det er kanskje neppe overraskende deretter som, i gamle og eldre moderne kulturer hvor underernæring var vanlig og reproduktive imperativ for å overleve, troen på at visse matvarer var knyttet til seksuell appetitt og fruktbarhet dukket opp.


Chief blant disse aphrodisiacs var mat med en sterk symbolikk i frø eller sæd, derav egg, pærer, snegler etc var foretrekkes for deres ytre likhet med testiklene, men også anisfrø, rakett frø, salvie og pistasje nøtter ble antatt å øke mannlige potens.


Så langt, så velsmakende (muligens bortsett fra snegler avhengig av din smak) og det blir fristende å tillegge foreningen av matvarer og sex til en enkel parallell mellom kroppslige gleder; nemlig at mat og sex er tingene som vi finner mest underholdende på et grunnleggende nivå, og at folk med full magen er bedre innstilt på å se seg om etter andre distraksjoner, men vent! Vi ikke har ennå delved i mer magen churning side av afrodisiakum 'mat'! Fancy en stuet sparrow, noen? Hva med spytte stekt skinker (en type øgle)? Pulverisert rhino horn er veldig bra i kveld, sir, eller for konservative det er alltid den staude favoritten-frosk spytt! Og ennå, går listen videre, jeg Kama Sutra er å bli trodd da på høyden av sexy mat er en ram eller geitemelk testicle kokt i sukret melk!


Virkelig, det er nok til å gjøre magen slå, og det kan være noen mindre sexy eller tiltalende måter å tilbringe en dato enn med hodet begravd i toalettskålen bringe opp stuet sparrow og ram's ' nads! Så er her noen forslag til angivelig afrodisiakum mat som du kan faktisk liker å prøve på en dato:


Først opp er det østers, ryktene sier som afrodisiakum attributtene til østers er knyttet til sin likhet til skjeden i utseende og smak. Gjøre av det hva du vil, men østers er absolutt en sanselige mat, slipping og slurping vei ned i halsen på en fargemønsteret rotete måte.


For andre kurset kan du prøve en reke cocktail serveres i halv en avocado. Avokado navnet kommer fra Aztec 'Ahuacuatl' som oversettes omtrent like "testikkel treet" (bare ikke Tenk på geiter!) og reker og reker Når kokt og skrelles har en tydelig fallisk konnotasjon. Alternativt, hvis du ikke ønsker å overdrive sjømaten, kan du prøve en varm asparges salat garnert med vaktelegg i stedet for denne parabolen, jeg sikker på at jeg ikke trenger å forklare den underliggende symbolisme der!


For en hovedrett, hvorfor ikke prøve pasta i en hvitløk og trøffel saus? Den rike, mørke aromaen og smak av trøfler har sterk forbinder med moder jord/fruktbarhet-gudinnen mytologi, og varmen som genereres av en liberale dose av hvitløk er ment for å skape en annen slags varme andre steder i kroppen. Selvsagt med hvitløk tunge oppskrifter er det viktig å sikre at begge parter hengi hvis kvelden er å fortsette som planlagt!


Og til slutt? Hva annet men sjokolade? Sjokolade inneholder mange stoffer som direkte påvirker hjernen, ikke minst theobromine, hvilke er analog med koffein (også tenkt å ha afrodisiakum kvaliteter). Søt og krydret mat har også effekten av gjør at du føler overbærende og bortskjemt, som er den ideelle tilstanden for forførelse. Den ideelle desserten for din afrodisiakum bankett deretter ville være et rikt, mørk sjokolade og espresso mousse, bittersøt og frisk. Selvfølgelig, det er forutsatt at du gjør det til dessert scenen!


I seriøsitet er det svært tvilsomt at spiser et måltid som beskrevet ovenfor vil ha noen effekt på din seksuelle dyktighet og/eller fruktbarhet, men hengi deg selv og din partner kan neppe være en dårlig ting som et forspill til en natt med lidenskap. Hvis du seriøst vil forbedre sex-stasjonen gjennom kosten, så spiser rikelig med fisk og ferske grønnsaker og holde seg til en lav alkohol, lav kolesterol diett som en del av en langsiktig tilnærming.


Bon Appetit!

1 comment:

  1. Jeg er veldig glad for å dele min erfaring her, jeg heter Brenda og jeg var lykkelig gift. Ikke før mannen min sa at jeg jukset med ham, da ble vi begge små irriterende par, han kunne ikke tro, og han stolte heller ikke på ordene mine, så vi søkte om skilsmisse, senere ble vi separerte og svor å aldri gjøre opp. Jeg prøvde å gå videre, men jeg kunne ikke bli uten ham, så jeg begynte å søke etter mannen min, så ble jeg henvist til Dr.IZOYA. En flott mann jeg kom over, han kastet en kjærlighetsfortroll og fikk mannen min tilbake innen 24 timer. med dette er jeg her for å dele kontakten til Dr. IZOYA, nå ham via drizayaomosolution@gmail.com. Han er faktisk mektig og spesialiserer seg i følgende saker ...
    (1) Elsker trollformer av alle slag. (2) Slutt skilsmisse. (3) Slutt barrenness. (4) Trenger åndelig hjelp.

    ReplyDelete