Friday, November 23, 2012

Kvinnelige sensualitet

Fikk din oppmerksomhet, gjorde ikke jeg? Som du kanskje forventer, har jeg meninger om dette emnet, som jeg vil dele noen av med deg. Er du klar til å ta en tur med meg? Henge på din seter!


Jeg er 52 år gammel og min libido viser ingen tegn til sakker. Faktisk, tvert imot. Som jeg blir eldre, synes jeg å være mer juiced opp enn noensinne (så å si!). Jeg er godt forbi tittering usikkerheter i mine yngre år. På dette punktet i livet mitt, jeg er komfortabel med hvem jeg er, profesjonelt, personlig og seksuelt.


Kvinner er seksuelle vesener. Vi alle vet at. Men å finne en sunn utløp for våre seksuelle lyster kan være en utfordring. Vi har jobber, familier og ansvar, flytte alle som ofte til hodet på linje når det gjelder parsing ut vår tid. Hvis vi er heldige, har vi en mann eller en betydelig andre som er tilbøyelig til å ta del i nektar vi har å tilby. Men hva om vi ikke? Eller hva om følelsene er så personlig vi holde dem for oss selv? Eller hva om vi bare ikke har tid til å nyte en romantisk kveld med våre partnere? Hva skjer med våre seksualitet deretter?


Det er der fortsatt, i Spar! Men det er opp til oss å bremse ned, ta et dypt pust og tillate oss plass til å uttrykke det. Jeg har funnet utrolig seksuell frihet i mine skrifter. Mitt arbeid gir en trygg utløp for alle følelsene som ellers ville bli flaske opp inni meg. Med den nåværende populariteten av erotiske romantikk mistenker jeg mange kvinner finne seg selv på den andre siden av gjerdet. Lese erotiske romantikk, gir også en måte å åpne dampventilen og lette på trykket. Det er privat, det er trygt, og det er enormt tilfredsstillende å flykte inn i andres liv.


Så er det min hjemmeside (http://www.pfkozak.com/). Jeg laget min nettside å reflektere min personlige smak i erotikk. Men jeg også utviklet det som et sted for kvinner å gå å slappe av, lytte til noen myke jazz og nyte bilder av menn. Det er et sted å vise mitt arbeid, men mer enn noe, er det et sted for kvinner å være seksuell.


Bakgrunnsbilder og musikken ble håndplukket av meg, og en ypperlig webdesign firma i Filippinene (8292 Media) gjorde oppsettet og flash introer. Men midtpunktet av nettstedet er fotografier av Za-Hazzanani, som brukes i flash introer og på en spesiell side dedikert kun til henne. Hun tar erotiske fotografier av menn. Jeg skjønte hvis jeg likte å se på dem, så ville andre kvinner.


Det er interessant hvordan jeg kom å vite Za-Hazzanani. Jeg har vært en fan av henne i mange år, å ha kjøpt sin bok, hennes kalendere, hennes gratulasjonskort. Noe Za-Hazzanani at jeg kunne få hendene mine på ble min. Jeg elsker hårete menn, så mye så det er nesten en fetish!


Jeg ønsket å bruke noen av hennes bilder på nettstedet mitt. Jeg fant et telefonnummer på Internett som jeg ringte, tenker jeg ville få en sekretær eller en svartjeneste. Za-Hazzanani svarte telefonen! Siden da har vi hatt noen fantastiske samtaler, hvor resultatet du ser på webområdet mitt. Det er et bakken bryte eksempel på hva som er mulig!


Selv om det homofile samfunnet oppdaget Za-Hazzanani fotografi år siden, er hun stort sett ukjent for kvinner. Men hennes bilder av menn er ment for kvinner. Hun mener, som jeg gjør, at kvinner svare på attraktive menn i sensuelle utgjør de samme måten mennene gjøre kvinner.


For lenge, kvinner har blitt fortalt menn svare på visuelle stimulans, og at kvinner er mer hjerne. Bull dookie! Ja, vi er cerebral, men vi også nyte, og er begeistret av, en attraktiv mann i naken, eller sensuell bilder av menn og kvinner gjør kjærlighet. Jeg har både på nettstedet mitt.


Hvis du leser Za-Hazzanani intervju lagt ut på nettstedet mitt, vil du se sanne frigjøring. Mens de fleste kvinner ikke har fått mulighet til å utforske disse sensuelle følelser inni oss selv, har Za-Hazzanani gjort det sin livsstil.


Dette er et par personlige eksempler på hvordan jeg uttrykke min seksualitet. Det er mange måter som kvinner kan utforske seksuelle følelser. Ja, det er en personlig emnet, og ja, for lenge det har vært et tabubelagt tema. Men vinden er skiftende.


Først må vi være ærlige nok innrømme følelsene finnes, og deretter modig nok til å utforske dem individuelt. Hvis vi tar ansvar for vår egen seksualitet, og hedre de følelsene, vil vi være lykkeligere og sunnere kvinner.

No comments:

Post a Comment