Thursday, February 2, 2012

Blondiner snakker om Blondiner!

Hva er det om Blondiner så tiltalende begge kjønn? Vi trekkes til dem som vi trekkes til gull eller en stor barbequed biff og en øl. Selv om det er ikke benektes Brunetter og røde hoder kan være hver bit som nydelig, det er noe om blonde farget hår som krever umiddelbar oppmerksomhet.


Det er en eldgamle spørsmålet, "Blondiner har mer moro?" Jeg si det er galt spørsmålet! Hvor om spørre: "Hvem får bemerket først den blonde eller brunette?" Hvis du hadde en mindre enn vakre blonde og vakre brunette walking sammen, med en rask første blikk tror jeg det ville være rettferdig å si blonde får første blikk. Hvis du er en fyr som leser dette vet du det er sant.


Men hvordan Blondiner fikk en dårlig representant at en hele arsenal av dumme vitser er viet til dem. Kom til å tenke over det er røde hoder og Brunetter ikke gitt denne distinksjonen så kanskje som kan tolkes som en kompliment. ja! Jeg tror jeg skal ta som.


Meg alle tid favoritt (smart) dumme blonde er Goldie Hawn! Hun er skarp som piske og helt bedårende og fremdeles ser fabelaktig i dag. Selv om hun er hektet opp med Kurt Russell som jeg ville gjerne skyve Goldie foran en lastebil for å få en sjanse til. Ha tuller ha, bare, kanskje ikke.


Hva med Christina Applegate i hennes år med TV-show "Gift med barn". Du kunne ikke se at Vis uten høring skrikende fans hver enkelt gang hun inngikk settet. Hun var en forgudede dumme blonde sexpot menn ikke kunne få nok av og hun spilte rollen som briljant. Hun er også av veien, veldig flink og fortsatt ser fabelaktig. Hmmm... en annen smart jente, tilfeldighet?


Hvor om klassiske, Marilyn Monroe. En annen blonde adored av mange.


Jeg tror den smarte, dumme blonde kan være en uimotståelig kombinasjon. hva tror du?


Seriøst skjønt, det er noe om blonde som forårsaker en å se, og jeg ønsker å utforske noen muligheter.


1) En teori som jeg har er at overalt på denne planeten noe som vi har en mangel på er svært ønskelig, som diamanter, olje, gull, edelt perlene. Vi gravitate til skinnende ting som er dyrt og vi vil ha dem, men kan ikke ha for mye av. Overveldende hårfarge er at av brunette over hele verden. Og jeg er inkludert i denne kategorien alt fra lys brunt hår til svart. De sanne Blondiner er kort forsyning. Dette kan være hvorfor vi gravitate til den fargen og hvorfor mange kvinner fargestoff håret. Se Asia eller Afrika, du vil ikke finne noe, men svart hår. Tropiske øyer og mesteparten av Nord- og Sør-Amerika har brun/svart hår. Jeg er sikker på at når europeerne først kom til Amerika, det må ha vært et sjokk for de innfødte å se blonde hår for første gang.


2) Jeg har også teorien at folk selvsagt gravitate til gull. Det er den universelle symbolet av kjærlighet. De fleste folk bære gull wedding rings å symboliserer en union av kjærlighet og slitasje gullarmbånd og halskjeder i overflod. Så hvis jeg er riktig, og gull er noe vi ville selvsagt gravitate til, så ville det ikke fornuftig som blonde hår, en gull farge, ville også gravitated til? Jeg kan være helt av veggen her, men det er noe å se på.


Jeg er ikke på noen måte å si at blonde er bedre enn brunette, og jeg vet at det er de som foretrekker Brunetter over Blondiner, men hva jeg virkelig ønsker å oppnå her tar et annet synspunkt og utforske noen muligheter.


Jeg er en blonde snakker om Blondiner, poking moro på meg selv.

No comments:

Post a Comment