Friday, February 17, 2012

Strøm hus seksuell nytelse!

I en tidligere artikkel "The gleden av Self gleden" ga jeg deg tips om hvordan du har en avslappende tid med masturbering. La meg bare si at jeg føler sex og masturbering er begge en del av en sunn livsstil. Når det er sagt, tror jeg også at Sexleketøy kan være en flott måte å glede og virkelig kan forbedre de lovemaking. Så i dag vil jeg fortelle deg om en vibrator blir brukt regelmessig i denne husholdning. Dette er en vibrator som du kan bruke når du er alene eller sammen med din partner løpet av kjønn. Som for øvrig, er en av grunnene til at det blir brukt så ofte. Jeg snakker av The Jack-kanin. NOOO ikke raseri liten critter vi se på påske, men gelé-belagt, multi farget, multi hastighet drivkraft for seksuell nytelse.


Jack-kanin-Vibrator ble valgt som den beste vibrator av 40 ulike vibratorer på Playboy TV "Sexcetera". Charlotte ble avhengige av det på HBO'S "Sex og the City", og det ble valgt som den beste vibrator på en New York-radiostasjon når pitted mot Hitachi tryllestaven.


Rabbit-Vibrator er utformet spesielt med behovene til kvinner i tankene. Derfor de stå som en av de beste og toppen Sexleketøy som selger for kvinner, og kjøpt av kvinner. Nå, hvis du lurer på hvorfor ville noen som er lykkelig gift har en Jack-kanin Vibrator, du ikke har hatt gleden av å det er vibrasjoner og gyrations ennå. ;-)


Rabbit-Vibrator har tre hoveddeler. Først en roterende eller gyrating penis formet støvleskaft for å gi den en realistisk følelse. Noen kanin vibratorer har metall- eller plastplate perler innebygd i akslingen som vibrere eller rotere. Perler rotere og vibrere massaging vaginal musklene i løpet av orgasme. Dette er virkelig bidrar til å forbedre følelsen av en orgasme. Og jeg mener virkelig forbedre! Disse perler eller "glede perler" er som de kalles funnet bare på en kanin Vibrator.


Deretter er det "bunny ører". Disse "ører" flimre fra vibrasjonene. De stimulere clitoris mens akslingen av vibrator settes vaginally. Dette er igjen perfekt for kvinner som det har lenge vært påvist at kvinner opplever enklere og sterkere orgasmer Hvis under gjennomtrenging clitoris er stimulert samtidig. Jack-kanin-Vibrator gjør nettopp det! Og de gjør det veldig bra!


Kanin vibratorer har en dobbel turbo drives-kontroller. En uavhengig kontroll for rabbit ører og en for hastighet og swing av vibrator sjakten. Dette gjør at en helt unik seksuell opplevelse for hver kvinne som Seksuell opphisselse er forskjellig for hver enkelt av oss. Når alle disse funksjonene fungerer deres magic sammen er det som spenningen av å være på den største roller coaster i verden. Du kan bare forestille alle at glede! WOW!


Alt jeg kan fortelle deg er hvor mye jeg elsker min Jack-kanin, og hvis du ikke har hatt gleden av å Kaninens vibrasjoner og gyrations ennå, og du er på jakt etter en vibrator som er laget spesielt for kvinner, kanin-Vibrator er det! Kanin Vibrator - en jente beste venn!


Good vibrasjoner!
Marie Clare
Relasjon-konsulent og forfatter

No comments:

Post a Comment