Sunday, February 12, 2012

Slik angir du regler når svingende

Vellykket regel innstillingen for Swingers


Hver råd kolonnen jeg har sett på begynnelsen svingende inkluderer uttrykket "Angi regler og lever av dem". Dessverre gå forfatterne av disse kolonnene sjelden i noen detalj om hvordan du gjør dette.


Denne artikkelen er ikke ment å være den endelige kilden på regler for svingende, men heller et utgangspunkt du kan begynne å snakke om din komfortnivå med betydelige andre.


Det første du må huske er at personen du dele livet ditt med, er den viktig personen i svingende. Deres komfortnivå, lidenskap og selvtillit bør alltid være din første bekymring.


Som sagt, når vi diskuterer regler, må du huske at uansett hvor outlandish, dum, bisarre, eller bare ren sprø reglene partneren kommer opp med kan virke for deg - de trenger for å bli respektert, fordi denne regelen er klart viktig til partneren.


Jeg vil også uttrykke min mening at en diskusjon om regler ikke være nærmet som et lønnsforhandlinger sesjon, heller ikke som en forhandling, men snarere som en åpen diskusjon om turn-ons og turn-offs, intimitet og følelser.


Nå som inntektene er unnagjort, er her et par tips for diskusjon:


Være respekt!


Virkelig lytter, for ofte når vår partner er talt, vi begynner å tenke på våre svar før de er ferdige, og i denne typen diskusjon, er det svært viktig at vi lytte aktivt og åpenlyst.


Være ærlig! Dette er ikke tid til å skjule din sanne følelser.


Å starte med, mange par oppleve et scenario der en partner er mer spennende enn den andre - dette er normalt, og må være omfavnet.


Faktisk innstillingen regler


Noen har til å ta ledelsen her, la det være deg. Det første du må bestemme er "Hva er jeg komfortabel med?" Det er spørsmål du bør spørre deg selv:


Mottar jeg faktisk komfortabel med min partner seksuell nytelse fra en annen person?


Hva om vedkommende er av samme kjønn som min partner?


Er jeg virkelig behagelig å se min partner gi seksuell nytelse til en annen person?


Hva om vedkommende er samme kjønn som min partner?


Jeg er komfortabel får min partner utføre virkelig intime handlinger med en annen person? (I dette tilfellet "virkelig intime" er noe må du definere, for noen "virkelig intime" betyr kyssingen, for andre betyr det sensuelle Massasje, andre har det helt forskjellige betydninger, uansett din definisjon er, er du forberedt på den?).


Er jeg interessert i faktiske seksuelt samleie med en person andre enn min partner?


Er jeg interessert i fantasy eller rollespill med noen andre enn min partner?


Hvordan kan jeg føler om min partner har seksuell omgang med en annen person uten min tilstedeværelse?


Hvordan kan jeg føler om våre potensielle partnere å være en del av våre liv? Er jeg interessert i sex med fremmede eller jeg leter etter intime vennskap som strekke seg utover enkel seksuell nytelse.


Vil jeg praksis og forventer mine samarbeidspartnere til praksis sikker sex?


Hvordan definerer jeg sikker sex? Forventer jeg kondom eller dam bruk i enhver situasjon?


Hvordan vil min partner og jeg møte potensielle partnere?


Hvis vi velger å møte noen på nettet hva våre regler blir for det? Vil det bry meg at min partner er å plassere eller å svare på annonser uten meg å være tilstede? Har jeg problemer med min partner chatte med potensielle partnere uten meg?


Det jeg leter etter? Et annet par? Enkelt menn? Enkelt kvinner? Romerske orgie scener?


Naturligvis, spørsmålene ovenfor er ikke ment å være all-inclusive, men heller et utgangspunkt for du begynne å tenke om din egen behov, ønsker og komfort nivåer.


Tips


Definere signaler med partneren, disse signalene må dekke situasjoner som: få meg ut av her!, vi neet å snakke, jeg er ubehagelig, jeg er interessert, etc.


Når du setter reglene er det viktig å være konkret. For eksempel, kan det ikke være tilstrekkelig å si "vi er komfortable med full samleie" og lykkelig gå av for å møte play-partners. Spørsmål å stille rundt denne regelen kan inkludere:


Hvordan vi signalisere at vi er ubehagelig i en situasjon? Ikke glem det vil være ganger når du trenger et ikke-verbal signal, og ganger når du har definert tidligere verbale signalet kan være malplassert - som et eksempel, min kone og jeg definert et signal som "Jeg trenger en røyk pause", når en av oss sa at det betydde, "vi trenger å snakke". Som var fint før vi gikk til en klubb swingers, og ble sittende der lykkelig røyking, og innså at vi ikke kunne si "Jeg trenger en røyk pause" uten tilsynelatende enten gal eller fordekte.


Hvordan definerer vi når vi er "ferdig". Min kone og jeg kjempet med dette en stund, ville vi være å spille med en annen par og ene eller den andre av oss ville egentlig være "ferdig" og klar til å gå, mens den andre var interessert i å fortsette å spille. Ikke anta noe. En noen ganger, dette lille problemet gjort nesten oss gi opp livsstil, hun var ferdig, og jeg var ikke og som jeg fortsatte å spille, hun følte venstre ut og utilstrekkelig.


Er vi bare kommer til å spille i samme seng? I samme rom? Eller er vi greit med skille, og å spille med noen andre?


Hvis vi bestemmer oss for at vi bare spille sammen, samme rom, samme seng, etc. Hva skjer hvis en av oss trenger å gå på do? Bør den andre Stopp avspilling og vente? Vil du fortsette å spille? Følge med den andre?


Vi "tar en for laget"? Med andre ord, hva om vi møter et annet par og min partner helt slått på av par vi møtes, og jeg er ikke. Vi fortsatt spiller? Hvis ikke, hvordan skal jeg kommunisere til partneren min at ikke jeg er interessert?


Diskutere alt


Etter at hver erfaring snakker om alt som skjedde, var du spent? Utfordret? glad? Var det en behagelige opplevelse? Var det noen "klosset" øyeblikk? Sørg for å diskutere åpenlyst om du er interessert i å spille på nytt med den som du spilt med.


Være forberedt for endring


Vanligvis, som du kan få erfaring, reglane vil utvikle seg. Når vi først begynte svingende, var en av reglene at jeg ikke ønsker min kone å svelge for en annen mann - dette virket som en svært intim handling for meg, og mens jeg var komfortable med rekreasjonsbruken sex, jeg var ubehagelig med oppfattes "intimitet" mellom min kone og en annen mann.


Etter noen erfaringer, mens de diskuterer hendelsene i forrige natt, min kone pekte til meg at det var stressende til henne, og til mannen var hun blåser å bekymre deg om nøyaktig hva jeg mente - var det greit for ham å cum i hennes munn, så lenge hun ikke svelge? Hva med pre-cum?


Hennes tilnærming var utmerket, og i riktig sammenheng, og etter tenkning om det for en stund, jeg besluttet at siden vi hadde et tillitsfullt forhold med denne andre par - klarering til punktet at vi hadde forgone kondomer med dem - jeg var komfortabel med hennes svelging ham.


Mer endring


Våre regler utvikle seg på en annen måte med ulike partnere også. Naturligvis, vi spille med folk vi stoler og liker, likevel, med noen partnere har vi flere "strenge" regler. På samme måte, vi har å være respekt av vår partner på play regler så vel, og deres regler kan endre og utvikle seg over tid.


Det er avgjørende for å godta at reglene endres, og at hver av dere kan ha ulike ideer om hvordan og når vil dette skje. Åpen og ærlig kommunikasjon er det eneste håp for å starte og fortsetter en hyggelig "swingers livsstil".


Stokk med reglane. Tid til å endre reglene er ikke på stedet, og det er ikke akseptabelt å "glemme" en regel. Det er uakseptabelt å sette din partner på stedet og etterspørsel beslutning om skifte en regel i heten i øyeblikket.


Hvis du er interessert i å endre eller avskaffe en regel, tid til å diskutere det er etterpå. Igjen, jeg minne deg, regler er ikke om forhandling eller argumentet, de er om komfort og glede, så ha respekt for din partner, og sine følelser.


Også være klar over at play-partners har sine egne regler, og hvis du kjøre inn i en som synes merkelig for deg - Husk det er fornuftig å dem. Ikke prøv å overbevise dem om at de bør endre deres regelen som passer for deg.


Avslutningsvis


Angi regler er klart svært viktig å glede av livsstil, og dessverre det kan bli et poeng av konflikt Hvis ikke behandlet med respekt, omsorg og kjærlighet til partneren. Med noen åpen kommunikasjon, og tenkte kan en effektiv sett med regler imidlertid føre til morsomme opplevelser for alle.


Neste gang


Min neste artikkel vil illustrere en trinnvis metode for å definere komfort nivå før du svingende med et nytt par.


Jeg håper denne artikkelen har vært lærerikt og nyttig, og jeg vil gjerne tilbakemelding og kommentarer.

No comments:

Post a Comment