Sunday, December 4, 2011

Magiske kvadratet: Menns problemer - Penis ting

Carl Jung utforsket den kompliserte prosessen med individualisering. Det vil si at mens det er bare en underliggende virkelighet, har at virkeligheten mange deler. Hver av disse delene er også en unik, funksjonell del av helheten. En stol er forskjellig fra en tabell, og har et bestemt formål i virkeligheten. Med at perspektiv i tankene, la oss touch om saker av menneskers liv og menns magi.


Men før vi la meg staten som dette materialet er for menn, heller ikke barn ikke kvinner. I tradisjonell shamanic samfunn kvinne er startet i MYSTERY of the feminine av annen kvinne bare. Menn er startet av andre menn bare. Dette er fornuftig hvis du forstår virkelige rolle forskjeller og den kritiske rollen som det spiller på alle nivåer i virkeligheten og våre personlige liv.


Denne informasjonen ble bevoktet og beskyttet av menn og kvinner i de fleste stammene. Det var hellig kunnskap, og ble bare delt med de som informasjonen brukes, menn til menn og kvinner til kvinner.


I moderne tid er imidlertid disse dataene er egentlig tapt. Siden de fleste av oss ikke ønsker å gå tilbake til tidligere tider, trenger vi å koble til på nytt med denne informasjonen, og finne nye måter å lede det til dem som trenger den. For øvrig, kan vi ignorere eller avvise denne ting... men i tidligere tider du ville bli tvunget til å vite dette, selv om du ikke føler klar eller ivrige......... du ville ikke ha blitt gitt et valg, siden det ble sett på som viktig hellig informasjon!


Oppriktig, jeg kunne skrive en bok om dette.... problemene er virkelig nær hjertet mitt... men dette er et magasin, så vi kan bare kontakt på det kort her....SÅ DETTE ER FOR DE MENNENE SOM SØKER!


Først av alt, trenger vi å beskytte oss selv... akkurat som i primal jungelen... det er fortsatt mange farer rundt oss. Kanskje ikke fra en vill tiger, men fra luftforurensning, skitne naboer, og endeløse andre ting rett rundt vårt eget hjem og eiendom.


Magiske kvadratet begynner rett hjemme... det er området rundt din stue som fungerer som en barriere å skade kommer fra utenfor magic-plassen. Det er et mellomrom du oppretter, og må opprettholde daglig å fungere fullt ut som en beskyttelse for deg og din familie.


Mange mannlige dyr ville urinere på kantene på sin plass for å holde ut problemer. Oppriktig, jeg kan fremdeles føle at primitive instinkt i me.... noe i min penis ønsker å skyte ut en sterk linje av beskyttelse og eierskap av min umiddelbare plass. Min lokale nabolaget er ikke hva jeg ønsker å være, og denne primitive del av min maleness ønsker å uttrykke seg selv, og beskytte meg. [I innstillingen høyre kan jeg la denne delen av meg bare gjøre sine ting, og urinere til mitt instinkt innhold].


Men som ikke kommer til å være mulig i de fleste situasjoner... og det stinke på en god varm dag. Så jeg foreslå [plan B], holder deg plass meget feilfri, klare og rot gratis. Dette har en tendens til å stoppe problemer fra flytte inn i ditt space, og når problemer må du angi de er ofte mindre intens.
Siden de fleste boliger, lever mellomrom og eiendommer tendens til å være firkantet ikke runden... du har grunnlaget for det magiske kvadratet..... det har opprettet og beskyttet med MALE energy og magic.


Penis som en tryllestav er også en kritisk faktor i mannlige liv og selve virkeligheten. Du se Eros, seksuell styrken er limet som holder ting sammen på vårt nivå av virkeligheten. Dermed penis tiltrekker seg og holder ting tett opptil oss. Hvis det ikke forstår er det magiske rolle, kanskje det trekke ting til oss som er et problem. Jeg ser dette skje hele dagen, og noen gutter har noen ide hvorfor det er så mange problemer i sitt liv.


Så, beholder deres penis Clean som magic-square, og fjern merket for å unngå tegning for mye søppel i livet ditt.
Gjøre en phallic seremoni gjør det hellig og mer funksjonell igjen.... og se endringer i livet ditt.
Godt fyrene!!!

1 comment:

  1. Jeg tror aldri at HIV / ADS virkelig har en kur, til jeg møtte en testamente som skrev opp en av Dr Yare ex patient, hvordan han brukte Harbs til å helbrede henne og familien fra HIV / ADS, jeg gir ham også en prøveversjon fordi jeg har vært lever med HIV de siste 5 / halv årene, jeg var virkelig klar til å gjøre noe for å sikre at jeg kvitt det, det var hvordan jeg kontaktet ham, han fortalte meg bare ikke å bekymre meg om det lenger, han forberedte noen Harbal medisin og send det til meg her i mitt land gjennom en leveringstjeneste, vel ta det som han instruerte meg, så etter noen dager spurte han meg om å gå på prøve, som jeg egentlig gjorde, men for min største overraskelse som testresultatet kom ut, jeg fant ut at det var negativt, oh min Gud, fred ble automatisk restaurert tilbake til livet mitt. Jeg visste ikke hva jeg skulle si enn å fortsette å tenke Gud på det han har brukt Dr. Yare til å gjøre i livet, vennligst folk i verden, hvis du har eller går gjennom vanskeligheter, ikke nøl med å gi Dr Yare et forsøk , jeg tror så mye at forsøket definitivt vil overbevise deg, som jeg alltid forteller vennene mine, (det er ingen skade i å prøve) jeg vet at det er så mange svindlere på nettet som parader seg selv som leger, selv om jeg faller for dem separat, til jeg mente Dr Yare, han er ekte og veldig gjennomsiktig, skal i tilfelle du vil nå ham eller diskutere med ham, her er hans e-postkontakt Drgodstimeyare@gmail.com med den siste samtalen jeg bare hadde med ham noen dager siden, som jeg oppdaget at han også har behandling for herpesinfeksjon, hemorroider eller hauger, svampinfeksjoner, menstruasjonssmerter, problemer med barnebarn eller flere savnede vogner, kreft, vaginale infeksjoner og alle slags vanlige bakterieinfeksjoner, husk at problemdeling er et problem løst . Gud velsigne Dr. Yare for hans fantastiske arbeid. Du kan også nå ham på whatsapp +2349078438948

    ReplyDelete